صفحه اصلی > گیم و سرگرمی : دنباله بازی نقش‌آفرینی قرون وسطایی، Kingdom Come: Deliverance، اواخر امسال عرضه می‌شود

دنباله بازی نقش‌آفرینی قرون وسطایی، Kingdom Come: Deliverance، اواخر امسال عرضه می‌شود

استودیوی Warhorse Studios از بازی Kingdom Come: Deliverance 2 رونمایی کرد، دنباله‌ای بر بازی نقش‌آفرینی اکشن-ماجراجویی با دنیای باز قرون وسطایی (RPG) که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و قرار است اواخر سال جاری عرضه شود.

این بازی که در بوهمِ قرن ۱۵ جریان دارد، از جایی که نسخه قبلی متوقف شد، ادامه پیدا می‌کند: هنری اسکالیتز، پسر آهنگری فروتن که به قهرمان تبدیل شده است، به دنبال انتقام والدین به قتل رسیده خود می‌باشد. دنیای Kingdom Come: Deliverance 2 نسبت به بازی قبلی به طور قابل توجهی گسترش یافته است و شهرهای پررونقی را برای کاوش و انبوهی از فعالیت‌های جانبی مانند آهنگری و تیراندازی با کمان را برای کشف ارائه می‌دهد.

با وجود تمام این اضافات به دنیای بازی، داستان‌سرایی همچنان با بیش از پنج ساعت میان‌پرده، بخش مهمی از بازی باقی خواهد ماند. همچنین برخی از مکانیک‌های جدید مبارزه، از جمله معرفی سلاح‌های دوربرد جدید مانند تیرکمان و سلاح‌های گرم اولیه، به بازی اضافه شده است.

با توجه به جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای که به نمایش درآمده و گاهی اوقات تقریباً واقعی به نظر می‌رسند، جای تعجب نیست که این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی، تنها برای کنسول‌های نسل فعلی از جمله پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. حتی بازی اصلی Kingdom Come: Deliverance نیز در زمان عرضه، عنوانی فوق‌العاده سنگین بود و برای اجرای روان با بالاترین تنظیمات گرافیکی، به یک رایانه شخصی با مشخصات بسیار بالا نیاز داشت.

این بازی بر روی کنسول‌های Xbox One و PlayStation 4 نیز اجرا می‌شد، اما با زمان‌های بارگذاری طولانی و کاهش قابل توجه جلوه‌های بصری در همه بخش‌ها همراه بود. زمانی که بازی اوایل امسال برای نینتندو سوییچ عرضه شد، وضعیت حتی از آن هم سخت‌تر بود، هرچند این واقعیت که توانست به طور کلی روی چنین سخت‌افزاری با قدرت پایین اجرا شود، به خودی خود قابل توجه است.

Kingdom Come: Deliverance 2، همانند نسخه قبلی خود، با موتور بازی‌سازی CryEngine ساخته می‌شود و می‌تواند نمایشی جدی از توان فنی سیستم‌های مدرن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید