صفحه اصلی > اخبار تکنولوژی و اخبار گوشی موبایل : ناتینگ از هدفون‌های بی‌سیم Ear و Ear (a) با پشتیبانی از ChatGPT و رنگ زرد جدید رونمایی کرد

ناتینگ از هدفون‌های بی‌سیم Ear و Ear (a) با پشتیبانی از ChatGPT و رنگ زرد جدید رونمایی کرد

شرکت ناتینگ، که به خاطر محصولات فناورانه‌ی خود شناخته شده است، از دو مدل جدید هدفون بی‌سیم رونمایی کرد: Nothing Ear و Nothing Ear (a). مدل اول جانشین هدفون‌های Ear (2) است، در حالی که مدل دوم بازار میان‌رده را هدف قرار داده است. هر دو مدل با پشتیبانی از ChatGPT عرضه می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهد هنگام اتصال به گوشی هوشمند ناتینگ، از طریق صدا با چت‌بات تعامل کنند.

یکپارچه‌سازی با ChatGPT

ناتینگ اعلام کرده است: «با ChatGPT در هر کجا که هستید، بپرسید، گوش کنید و یاد بگیرید. این اولین یکپارچه‌سازی در نوع خود است که برای اکوسیستم Nothing ساخته شده است. فقط روی هدفون‌های Nothing هنگام اتصال به گوشی‌های Nothing در دسترس است». این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به طور شهودی‌تر و بدون نیاز به دست، با دستگاه‌های خود تعامل داشته باشند و در نتیجه، تجربه‌ی کاربری کلی را بهبود بخشد.

طراحی و مشخصات فنی

هدفون‌های Nothing Ear، طراحی شفاف خاص این شرکت را حفظ کرده‌اند و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهند شد. آن‌ها دارای درجه حفاظت IP54/IP55 هستند که در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاومت می‌کنند. این هدفون‌ها برای خروجی صدا از یک بلندگو با قطر ۱۱ میلی‌متر و دیافراگم سرامیکی استفاده می‌کنند. آن‌ها دارای گواهی Hi-Res Audio و از کدک‌های LDAC و LDHC 5.0 پشتیبانی می‌کنند. همچنین قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۴۵ دسی‌بل را ارائه می‌دهند. حالت Adaptive ANC امکان تغییر خودکار بین سه سطح حذف نویز را فراهم می‌کند. هدفون‌های Nothing Ear همچنین دارای الگوریتمی برای تقویت فرکانس‌های پایین و فناوری Clear Voice هستند که باعث شفافیت بیشتر تماس‌ها می‌شود. برای اتصال، این هدفون‌ها از بلوتوث ۵.۳ و همچنین Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair پشتیبانی می‌کنند. امکان استفاده همزمان از هدفون‌ها با اتصال به دو دستگاه وجود دارد.

عمر باتری و قیمت‌گذاری

شارژدهی هدفون‌های Nothing Ear، ۸.۵ ساعت و با در نظر گرفتن کیس شارژ، ۴۰.۵ ساعت است. این هدفون از شارژ بی‌سیم تا ۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. قیمت این گجت ۱۲۹ یورو (حدود ۱۳,۰۰۰ روبل) است.

مدل جدید: Nothing Ear (a)

هدفون‌های Nothing Ear (a) علاوه بر رنگ‌های مشکی و سفید، رنگ زرد جدیدی نیز دریافت کرده‌اند. این هدفون‌ها از درایورهای دینامیک ۱۱ میلی‌متری (بدون دیافراگم سرامیکی)، پشتیبانی از ANC، LDAC، الگوریتم تقویت باس و درجه حفاظت IP54/IPX2 بهره‌ می‌برند. شارژدهی مدل جوان‌تر بیشتر است. این هدفون‌ها به طور مستقل ۹.۵ ساعت و با در نظر گرفتن کیس شارژ، ۴۲.۵ ساعت کار می‌کنند. شارژ تنها به صورت سیمی انجام می‌شود. قیمت این مدل ۹۹ یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید